Subject: FW: EHR menetlus nr: 377418, Jõhvi äripark_TRAM_24.07.2023
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Nov 2023 16:37:10 +0200

Tere Anne

Palun pane see mulle, et järg ei kaoks so EHRist tulenev menetlus ning
tõenäoliselt tuleb uuesti lauale.

Arvo Veltri

From: Reimo Ilp - Projekt363 <[email-masked]>
Sent: Monday, November 20, 2023 4:32 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Subject: Vs: EHR menetlus nr: 377418, Jõhvi äripark_TRAM_24.07.2023

Tere,

Kas selline sõlm sobib:

  _____

Saatja: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 24. juuli 2023 09:43
Adressaat: Reimo Ilp - Projekt363 <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: EHR menetlus nr: 377418, Jõhvi äripark_TRAM_24.07.2023

Tere

TRAMi kehtivates nõuetes on need IKÕ ja plaanid nõutud ning ka
ristlõikejoonis. Juhime tähelepanu, et tööprojekti ei pruugita meiega enam
kooskõlastada kui ehitusluba on juba väljastatud.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Reimo Ilp - Projekt363 <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 24, 2023 9:37 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: EHR menetlus nr: 377418, Jõhvi äripark_TRAM_24.07.2023

Tere,

Meie hetkel teeme vaid eelprojekti, millega SA koostab projekteerimis- ja
ehitushanke, ning valitud ehitaja koostab tööprojekti sh teeb ka IKO
joonised.

Lugupidamisega,

Reimo Ilp
Projekteerimise projektijuht

Tel +372  660 3335 | Gsm+372  566 10040 |

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  | skype: reimo_i |
https://ee.linkedin.com/in/reimo-ilp-1484a934 |
Konfidentsiaalsusteatis.
Käesolev kiri sisaldab seadusega kaitstud konfidentsiaalset informatsiooni
ja on mõeldud üksnes adressaadile. Kui Te ei ole adressaat, ei ole Teil
õigust informatsiooni kasutada, edastada ega teha kirjast koopiaid.

  _____

Saatja: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 24. juuli 2023 09:03
Adressaat: Reimo Ilp - Projekt363 <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: EHR menetlus nr: 377418, Jõhvi äripark_TRAM_24.07.2023

Tere

Teil on veetorustiku ristumine mnt nr 1 km 166,16. EHRis olevate
materjalide hulgast ei leidnud IKÕ plaani ja ristlõikejoonist ristumisest
mnt nr 1 – palun saatke need otse mulle, saan need kooskõlastusele lisada.

Ristlõikel soovime näha ka puurkaevikuid. IKÕ kasutusla suurus on 1,0m
torustiku välisküljest vasakule/paremale – mitte segi ajada kaitsevööniga.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Ehitisregistri menetluskeskkond <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 19, 2023 2:46 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule

Tere!

Jõhvi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/10353
aadressile Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Jõhvi linn, Soo tn 55a// Soo
tänav T5, Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Jõhvi linn, 1 Tallinn-Narva tee
T6// Soo tn 55a// Kotinuka küla, 1 Tallinn-Narva tee// Jordi tee L4//
Kohtla metskond 39// Tööstuspargi, Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Kotinuka
küla, Tööstuspargi, Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Kotinuka küla, Jordi tee
L4// Kohtla metskond 39// Tööstuspargi, Ida-Viru maakond, Jõhvi vald,
Kotinuka küla, Tööstuspargi, Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Kotinuka küla,
Tööstuspargi, Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Kotinuka küla, Tööstuspargi,
Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Kotinuka küla, Tööstuspargi, Ida-Viru
maakond, Jõhvi vald, Kotinuka küla, Jordi tee L4// Kohtla metskond 39//
Tööstuspargi, Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Kotinuka küla, Jordi tee L4//
Kohtla metskond 39// Tööstuspargi (Tööstuspargi vee liitumistorustik,
Tööstuspargi veetrass, Kanalisatsiooni trass, Survekanalisatsioon,
Hüdrant, Hüdrant, Hüdrant, Hüdrant, Tänavavalgustus, Side) ja soovib teie
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26665360>  (menetlus nr:
377418), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige
eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 31.07.2023 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Jõhvi Vallavalitsus) või menetleja (KRISTINA IKOHHAINEN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ja
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister